חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגילי יהלומים עם אבן חן אמרלד

מה זה אבן חן אמרלד ולמה מומלץ לרכוש עגילי יהלומים עם אבן חן אמרלד נוצצת!

אמרלדים הם מגוון של המינרל בריל, המובחן בצבע הירוק העשיר שלהם. השם "אמרלד" בא מהמילה היוונית העתיקה לירוק, "סמרגדוס". הן אחת מארבע אבני החן היקרות המוכרות, לצד יהלומים, אבני אודם ואבני ספיר.

להלן כמה מאפיינים ועובדות מפתח על אמרלד:

  1. צבע: הצבע הירוק של האזמרגד נובע מכמויות עקבות של כרום ו/או ונדיום, והוא נע בין ירוק בהיר לירוק עמוק ועשיר. האזמרגדים היקרים ביותר הם בדרך כלל ירוק עז.
  2. בהירות: רוב האזמרגדים הטבעיים מכילים תכלילים, שהם תכונות ופגמים פנימיים או המגיעים לפני השטח. אלה מכונים לעתים קרובות "ג'ארדין" (בצרפתית "גן") בשל המראה שלהם. תכלילים אלה יכולים להשפיע על ערכה של האזמרגד, אך מכיוון שהם כל כך נפוצים באבני אמרלד טבעיות, הם מתקבלים לעתים קרובות כחלק מאופייה של אבן החן.
  3. עמידות: למרות היותה קשיחה יחסית (7.5 עד 8 בסולם Mohs), הברקת יכולה להיות שבירה ורגועה לשיתוקים ולסדקים עקב נוכחותם של תכלילים.
  4. טיפולים: אמרלדים רבים מטופלים בשמנים או שרפים כדי לשפר את הבהירות שלהם. טיפול זה ממלא את הסדקים והופך את התכלילים לפחות גלויים.
  5. מקורות: רוב האזמרגדים בעולם נכרים בקולומביה, זמביה וברזיל. מקורות נוספים כוללים את אפגניסטן, מדגסקר, ניגריה ורוסיה.
  6. משמעות היסטורית: לברקת יש היסטוריה עשירה והן זכו להערכה מצד תרבויות עתיקות רבות. קליאופטרה נודעה כבעלת תשוקה לאמרגד, והן נמצאו בקברים מצריים עתיקים.
  7. משמעות אסטרולוגית: אזמרגד היא אבן הלידה למאי והיא ניתנת באופן מסורתי גם לימי הנישואין ה-20 וה-35.

בקניית תכשיטי אמרלד, חשוב לשאול על מקור אבן החן והאם היא טופלה. גורמים אלו יכולים להשפיע רבות על ערכה של אבן החן. כמו כן, בשל שבירותם היחסית, יש לענוד ולאחסן תכשיטי אמרלד בזהירות כדי למנוע נזק.

ההחלטה לקנות עגילי אמרלד תלויה במספר גורמים:

סגנון והעדפה אישיים: אם את אוהבת את הצבע הירוק העשיר של הברקת והם מתאימים לסגנון שלך, עגילי אזמרגד יכולים להיות תוספת נפלאה לאוסף התכשיטים שלך.

תקציב: אבני אמרלד הן אבני חן יקרות ויכולות להיות יקרות למדי, במיוחד עבור אבנים באיכות גבוהה יותר. ודא שהעגילים מתאימים לתקציב שלך.

דרישות טיפול: אמרלדים עדינים במקצת ודורשים טיפול זהיר כדי למנוע נזק. אם אתה מחפש עגילים ללבוש יומיומי ואינך נוטה לנקוט אמצעי זהירות נוספים, ייתכן שתרצה לשקול אבן חן עמידה יותר.

משמעות אסטרולוגית ואישית: אזמרגד היא אבן הלידה לחודש מאי והיא ניתנת באופן מסורתי לרגל ימי נישואין 20 ו-35. אם יש לך או לנמען המיועד קשר אישי לתאריכים אלו, זה יכול להוסיף משמעות לעגילים.

מקורות אתיים: חיוני להבטיח שהאזמרגד מקורו בצורה אתית. שאל את התכשיטן שלך על מקורן של אבני החן והאם הן תואמות לנוהלי מקורות אתיים וברי קיימא.

תגובות אלרגיות: ודא שחלק המתכת של העגיל אינו מכיל חומר שאתה אלרגי אליו, כגון ניקל.

באופן כללי, עגילי אמרלד יכולים ליצור תכשיט יפה וייחודי. אם הגורמים לעיל מתאימים למצב ולהעדפות שלך, עגיל אמרלד יכול להיות בחירה מצוינת. כמו בכל רכישת תכשיט, הקפידו לקנות אצל תכשיטן בעל מוניטין שיוכל לספק מידע על איכותה, הטיפולים ומקורה של אבן החן.

לחזור למשהו ספציפי?

צרו קשר

היי, לא החלטת על העגילים עדיין?

!Limited Offer

COntact us

היי, רגע לפני שאת עומדת לעזוב. 

!Limited Offer

COntact us