חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגילי חישוק תלויים משובצים יהלומים

עגילי חישוק תלויים משובצים יהלומים הם בחירה מסוגננת ויוקרתית לתכשיטים לנשים. עגילים אלו מתאפיינים בעיצוב עגול או חצי עגול – ה"חישוק" – שמשתלשל מתנוך האוזן של העונדת אותו. הם מעוטרים עוד יותר ביהלומים, המספקים אלמנט נוסף של נצנוץ ותחכום.

עגילים אלה יכולים להגיע במגוון עיצובים, חומרים והגדרות יהלומים. להלן כמה מהנפוצים ביותר:

חומר: העגילים יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של מתכות. הפופולריים ביותר כוללים צהוב 14 או 18 קראט, זהב ורד או לבן, פלטינה או כסף סטרלינג.

צורת יהלום: היהלומים המשובצים על העגילים יכולים להיות עגולים, בחיתוך נסיכותי, בחיתוך אמרלד, אובאלי או צורות אחרות בהתאם לעיצוב העגילים ולהעדפת העונדת.

שיבוץ: ניתן לשבץ את היהלומים לתוך העגילים בדרכים שונות. הגדרות חודים, מסגרת וריצוף נפוצות. בהגדרת חודים, היהלום מוחזק במקומו על ידי חודי מתכת. בהגדרת לוח, שפת מתכת מקיפה את היהלום. בסביבה של סלילה, מספר יהלומים קטנים משובצים קרוב זה לזה עבור אפקט שנראה כמו ניצוץ מתמשך.

עיצוב: העיצוב של עגילי חישוק תלויים יכול להשתנות מאוד. לחלקם עשוי להיות חישוק בודד עם יהלומים לאורך היקפו, לאחרים עשויים להיות חישוקים מרובים משתלבים, ואחרים עשויים לשלב אלמנטים עיצוביים אחרים כמו קסמים או אבני חן נוספות.

עגילים אלה מהווים אביזר רב-תכליתי שניתן לענוד גם באירועים מיוחדים וגם בטיולים יומיומיים, ומוסיפים נופך של אלגנטיות לכל בגד.

בעת בחירת עגילי חישוק תלויים משובצי יהלומים, יש לקחת בחשבון את איכות היהלומים, המוערכת בדרך כלל על סמך ארבעת ה-Cs: חיתוך, צבע, בהירות וקארט. חיתוך היהלום משפיע על הברק שלו, צבע מתייחס לנוכחות כל צבע ביהלום, ניקיון מתייחס להיעדר תכלילים ופגמים, וקראט מתייחס למשקל היהלום. כמו כן, חשוב לוודא שהיהלומים מקורם בצורה אתית.

לחזור למשהו ספציפי?

צרו קשר

היי, לא החלטת על העגילים עדיין?

!Limited Offer

COntact us

היי, רגע לפני שאת עומדת לעזוב. 

!Limited Offer

COntact us