חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חור באוזן לילדה קטנה בשביל עגיל – כל מה שצריך לדעת

חורים לעגיל משמשים לרוב כפריטים דקורטיביים שניתן לענוד על האוזניים. הם יכולים לשמש גם כתכשיטים, במיוחד כאשר הם עשויים ממתכות זהב, כסף ופלטינה.

ילדים נוטים יותר לענוד עגילים מאשר מבוגרים וקל לאבד אותם כשהם נופלים מהאוזניים בזמן משחק.

חורי עגילים הם בדרך כלל קטנים ואינם נראים בקלות ולכן הורים מתקשים לעתים קרובות למצוא אותם. הדרך הטובה ביותר למצוא אותם היא באמצעות האצבעות שלך, דבר שיכול להיות קשה כשיש לך ילדים קטנים בסביבה.

אנשים רבים אינם מודעים לדרך הנכונה להסיר עגיל מאוזנו של ילד. הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במחט ובחוט, אבל זה יכול להיות קשה עבור חלק מההורים.

חור באוזן לילדה קטנה הוא פתרון קל להורים שרוצים להוציא לילד את העגילים מבלי לגרום נזק. החור באוזן מגיע עם יתרונות רבים כמו מניעת משיכת אוזניים או גירוד של ילדים.

חורים לעגיל זמינים בגדלים וחומרים שונים כמו מתכת ופלסטיק. הם זמינים גם בצורות שונות כמו עגול, מרובע, משולש, בצורת לב או בצורת לב עם נקודה בצד אחד.

מאיזה גיל אפשר לעשות חור באוזן?

פירסינג באוזן הוא נוהג נפוץ בתרבויות רבות. זה נעשה עבור גברים ונשים כאחד, וניתן לעשות את זה בכל גיל.

פירסינג באוזניים הוא נוהג פופולרי בתרבויות רבות וניתן לעשות זאת בכל גיל. יש אנשים שעושים את זה מסיבות דתיות, אחרים עושים את זה כדי להראות את הסגנון שלהם, בעוד שחלקם פשוט רוצים לחורר את האוזניים כי הם חושבים שהחור נראה מגניב.

במאמר זה נדון בסוגי החורים השונים שניתן לעשות באוזן. נדבר גם על איך מחדירים עגילים לתוך החורים הללו ואיזה גיל כדאי לחכות לפני קבלת עגיל.

אם נוצר חור באוזן לפני שהיא גדלה במלואה, היא לא תוכל להיסגר מעצמה. הסיבה לכך היא שתעלת האוזן מלאה בסחוס שעוזר לשמור על האוזן סגורה.

ניתן לעשות חור באוזן בכל גיל, אך עדיף להמתין עד שהילד יגיע לגיל שש כדי שיהיה לו מספיק סחוס באוזניים שיעזור להם להחלים ולהיסגר מעצמם.

החור באוזן היא שאלה נפוצה שהורים שואלים את ילדיהם. התשובה שונה בהתאם לגיל הילד.

את החור באוזן לילדות ניתן לעשות כשהן בין 6 ל-8 שנים. את החור באוזן לבנים ניתן לעשות כשהם בין 7 ל-10 שנים.

למה מומלץ לעשות חור באוזן?

החור באוזן הוא טרנד פופולרי בקרב גברים ונשים כאחד. זוהי הצהרה אופנתית שניתן לראות באינסטגרם, טאמבלר ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

החור באוזן הוא לא רק למטרות אופנה אלא גם למטרות בטיחות. החור מונע ממים להיכנס לאוזן ולגרום לזיהום. ניתן להחדיר דרכו עגיל קטן כדי למנוע ממנו ליפול מהאוזן.

חורים לעגיל משמשים לעתים קרובות על ידי בנות שרוצות לענוד את זוג ניטים או חישוקים האהובים עליהן מבלי שתצטרך להוציא אותם בכל פעם שהן צריכות לשים אותם או להוריד אותם.

עגילים הם אביזר אופנה פופולרי שניתן לענוד בדרכים רבות ושונות. עם זאת, יש דבר אחד שאתה צריך לדעת על ענידת עגילים: וודא שיש לך חור באוזן כדי לענוד אותם!

הסיבה היא שזה מונע מהעגיל להיתפס על כל דבר וגם מקל על הנחתו.

חורים לעגיל נעשים בדרך כלל על ידי ניקוב בחלק החיצוני של האוזן, ולכן חורים אלו נפוצים יותר באוזני בנות מאשר של בנים. אתה יכול גם להשתמש במחט ריקה או בסיכת ביטחון למטרה זו.

ישנן סיבות רבות מדוע אדם צריך לעשות חור באוזן. חלקם מיועדים למטרות אסתטיות, חלקם מסיבות מעשיות, וחלקם רק כדי לגרום לאדם להיראות מגניב.

הסיבה הנפוצה ביותר היא לענוד עגיל. חור באוזן מקל על הנחת עגיל בלי יותר מדי טרחה ובלי צורך לדאוג שהוא ייפול.

ניתן לעשות חורים באוזן גם למטרות אסתטיות או סתם כי זה נראה מגניב.

מה החוק אומר לגבי עגילים באוזן?

החוק לא מכיר בחור באוזן לבנות. זה אומר שאם אתה רוצה לענוד עגילים, אתה צריך לנקב את האוזניים שלך. החוק אינו מכיר בעגיל שיש בו חור כעגיל כלל.

חור באוזן אינו חובה חוקית לענוד עגיל. אין חוק שאומר שחייבים לחורר אוזניים או שיהיו חורים באוזניים כדי לענוד עגיל. אם אתה לא רוצה לחורר את האוזניים שלך, אז אל תדאג שיהיו חורים בהם!

במדינות מסוימות, ישנם חוקים המחייבים בנות לחורר את אוזניהן לפני שהן יכולות לענוד עגיל. במדינות אחרות, אין חוקים כאלה ואנשים מכל המינים יכולים לענוד כל סוג של תכשיט שהם אוהבים בלי שיהיה להם

החוק אומר שרק אנשים שיש להם את החור באוזן לפחות שישה חודשים יכולים לענוד עגיל.

החוק גם אומר שאם יש לך חור באוזן, אתה לא יכול לקבל עגיל.

ישנם כמה חריגים לכלל זה. לדוגמה, אנשים חירשים או כבדי שמיעה עשויים לענוד עגיל כי הם לא שומעים מספיק טוב כדי לדעת מתי הוא חזק מדי.

אנשים מסוימים עשויים גם להיות מסוגלים לקבל חריגה אם הם מרכיבים מכשיר שמיעה ולא ניתן להם לשמוע את סביבתם מספיק טוב ללא העזר.

זה לא חוקי לשים חור באוזן בשביל עגיל. החוק קובע שאפשר לעשות חור באוזן רק אם את בת והעגיל מיועד לאוזן שמאל.

שאלה זו נשאלה ב-Quora, ולהרבה אנשים היו תשובות שונות. חלק אמרו שזה בסדר לשים חור בצד ימין של האוזן עבור עגיל, אבל לא בצד שמאל כי "זה נחשב גס". אחרים אמרו שזה בסדר אם אתה עונד עגיל בשתי האוזניים.

אין חוקים המסדירים איזה סוג של חורים אפשר להכניס לאוזניים.

לעשות חור באוזן – איך עושים ואיך זה מתבצע

חור באוזן הוא דרך נפוצה לנקב את האוזן. זה נעשה עם מחט מושחלת דרך תנוך האוזן ולתוך סחוס האוזן.

איך לעשות את זה:

– נקו את האוזניים עם ספוגיות אלכוהול וצמר גפן, ולאחר מכן ייבש אותן היטב.

– הפעל לחץ על תנוך האוזן שלך במשך כ-10 דקות, ולאחר מכן השתמש במחט כדי לבצע חתך בחלק העליון של האונה.

– השתמש בעט כדורי כדי לדחוף את העור שלך לאחור והכנס את המחט דרכו לתוך הסחוס שלך.

– לחץ על צד אחד של החתך שלך תוך כדי משיכה בצד השני, עד שאתה שומע צליל קפיצה או רואה דם.

– לשטוף את כל הדם שנותר מתוך האוזן שלך עם תמיסת מלח או מים, ולאחר מכן למרוח אנטיזה

הדרך הנפוצה ביותר לעשות חור באוזן היא באמצעות עגיל. עבור בנות ונשים, זו יכולה להיות משימה קשה. עם זאת, ישנן דרכים לעשות זאת ללא שימוש בעגיל.

לעשות חור באוזן זה לא כל כך קשה וניתן לעשות זאת בכמה צעדים בלבד. עם זאת, תזדקק לכמה כלים כמו צבת מחט או פינצטה לתהליך זה.

חור באוזן לבנות – איך עושים את זה ואיך עושים את זה

חור באוזן הוא פירסינג נפוץ מאוד. סוג זה של פירסינג נעשה על ידי ניקוב העור ולאחר מכן הכנסת חפץ קטן כמו טבעת או חתיך.

ישנן מספר דרכים לעשות זאת, אך הפופולרית שבהן היא להשתמש בתפס תנוך אוזניים שמתאים סביב האונה וללחוץ עליה כלפי מטה בזמן הכנסת מחט.

זה יכול להיעשות בבית עם הכלים שלך, אבל זה לא מומלץ כי אתה יכול לגרום נזק לאוזן שלך אם אתה לא יודע מה אתה עושה. אם אתה מתכנן לעשות פירסינג מסוג זה, וודא שאתה הולך לפירסר מקצועי שיודע מה הוא עושה.

לחזור למשהו ספציפי?

צרו קשר

היי, לא החלטת על העגילים עדיין?

!Limited Offer

COntact us

היי, רגע לפני שאת עומדת לעזוב. 

!Limited Offer

COntact us